Armello
Armello är ett fantastiskt fartfyllt äventyr som kombinerar tre spelstilar: kortspelets taktiska djup, mäktig strategi från brädspel och ett karaktärsbaserat rollspelssystem. Som en hjälte från en av Armellos klaner ska du utföra uppdrag, intrigera, anlita agenter, utforska, besegra monster, kasta trollformler och hålla andra spelare stången, med ett enda mål – storma palatset och bli kung eller drottning över Armello. Kungadömet Armello är lika farligt som det är vackert. Faror, fördärv och skurkar lurar bakom varenda hörn och dessutom sprids en farsot kallad Rötan som inte lämnar någon oberörd.