Armello - Usurpers
Gå med i kampen om Armellos tron med fyra nya spelbara hjältar och fyra nya ringar – en för varje klan! NYA HJÄLTAR Elyssia, Vinkelväktaren En mästerbyggare som är känd för att få jobbet gjort. Sargon, Dödsbringaren En ohygglighet som sysslar med hemligheter bortom dödens slöja. Magna, Den obrutna Ledare över Vargklanens mest fanatiska krigare. Orubblig. Ghor, Vildrytaren En enkel björn, med en verklig samhörighetskänsla till skogen. NYA RINGAR Tanzanit, regnbågskvarts, rubellit, akvamarin.