ARCADE GAME SERIES: PAC-MAN
Mästerverket PAC-MAN, som debuterade i arkadhallarna 1980, kommer äntligen till Xbox One! Rör PAC-MAN uppåt, nedåt och åt vänster och höger för att äta alla prickar och samtidigt undvika spökena för att komma vidare till nästa nivå. Ät en kraftkula för att gå till motattack mot spökena och få enormt med poäng! Med enkla regler och djup spelmekanik är det inte svårt att se hur den bedårande PAC-MAN tog världen med storm! PAC-MAN fick Guinness världsrekord 2005 för att vara den mest framgångsrika myntdrivna arkadmaskinen genom alla tider. Den här senaste porten kommer med inställningar för scanlines och ljud samt möjlighet att spela med buggen på nivå 256 - perfekt för riktiga PAC-MAN-fans! Upplev mästerverket som charmade planeten!