Anomaly Agent
Bli Agent 70 och stoppa anomalierna som hotar att rubba världens balans! Anomaly Agent är ett spännande äventyr med minnesvärda karaktärer, unika bossar, en berättelse full av vändningar och smidig spelmekanik. Vi hoppas att du gillar din resa!