Aniimo
Aniimo är ett nästa generationens rollspel med öppen värld som är gratis att spela och går ut på att fånga varelser. På den vidsträckta kontinenten Idyll kommer du att stöta på oräkneliga unika varelser som kallas Aniimo. Tvinna dig med dem för att uppleva skönheten i deras värld ur ett helt nytt perspektiv och med nya förmågor. Du kan också resa till en svävande metropol där du får träffa andra stigfinnare, dela historier och delta i spännande strider. Välj en Aniimo och ge dig ut på en episk resa – fylld av upplevelser, upptäckter och äventyr! Ta alla chanser att fånga och samla de Aniimo som du vill ha! Under din äventyrliga färd på Idyll kan alla du möter bli en ny följeslagare! Använd aniipods för att fånga Aniimo, sätt ut fällor och slå till i precis rätt ögonblick i en spännande jakt där ingenting är självklart! Unika Aniimo dyker upp baserat på omgivningen, vädret, fenomen och tiden på dagen. De flesta Aniimo kan utvecklas, vilket gör det ännu mer spännande att samla och utforska dem. Tvinna dig med Aniimo för att uppleva världen på deras sätt Under din äventyrliga färd kan du tvinna dig med Aniimo för att i princip bli vilken Aniimo som helst som du fångar. Använd Aniimons färdigheter för att lösa gåtor, vinna strider och klara utmaningar! Tvinna dig med Aniimo för att se världen ur ett helt nytt perspektiv. Kasta dig in i äventyret och utforska en vidsträckt öppen värld Kontinenten Idyll är vidsträckt, oerhört vacker och den perfekta miljön för att fånga, tvinna sig med, hitta svar med och hjälpa Aniimo att uppnå sin fulla potential. Utmana, tävla och upptäck... det inlevelserika utforskandet gör varje skede av resan engagerande, vare sig du svävar, dyker eller gräver dig fram... du kan sätta din fot var som helst. Delta i spännande utmaningar i realtid med Aniimo I Aniimos vidsträckta värld innehåller alla realtidsutmaningar mängder av oväntade upplevelser och överraskningar. I PvEvP-läget "Äggstöten" kan du när som helst gå med i ett lag med tre spelare för att söka och strida i realtid bland de Försvunna öarna. Vare sig du spelar ensam, med andra, deltar i äventyr, strider eller bara är ute efter att snabbt bygga upp din styrka så kommer du att hitta verkliga och ständigt tillgängliga utmaningar! Åk på campingturer eller bilresor med vännerna Alla stigfinnare har nu en egen husbil på den vidsträckta kontinenten Idyll. Den står parkerad på en campingplats i den öppna världen och ger dem möjlighet att träffa och få kontakt med andra spelare. När du återvänder till hemlandet med din husbil kan du plantera grödor, bygga dekorationer och själv välja hur du vill arrangera din plats med Aniimo för att förvandla hela hemlandet till ett varmt, roligt, interaktivt och inlevelserikt paradis.