Amanda the Adventurer 2
OM Amanda the Adventurer 2 följer Riley Park som, efter att ha sett vad som fanns på de mystiska videobanden på vinden, möts av en maskerad figur. Figuren påstår sig ha känt faster Kate innan hon dog och behöver Rileys hjälp med att hitta något som faster Kate lämnade i biblioteket. Duon reser till Kensdale stadsbibliotek för att undersöka saken närmare. Den maskerade figuren varnar också för ett mäktigt väsen som verkar dras till videobanden. Under tiden är Amanda nu medveten om Rileys närvaro och gör allt för att hitta ett sätt att befria sig själv. Plötsligt är insatserna högre än någonsin tidigare, eftersom det inte bara är Amanda som letar efter Riley nu ...