Ah, Love! Bundle
Nytt vackert spel om kärlek! I det här pusslet måste du byta brickor för att indirekt kontrollera hjärtan som rör sig mot varandra tills de blockeras av en vägg. Hjälp hjärtan att ha en dejt!