Agent Fall
Infiltrera och förgör i sidorullande shooter-stil! Märklig fientlig aktivitet har upptäckts vid en hemlig militärbas i öknen, och det är din uppgift att undersöka det! Agent Fall är ett sidorullande skjutspel i retrostil som utspelar sig över vidsträckta plattformsnivåer, från ökensand och jethangarer på ytan till mystiska underjordiska labb och farvatten. Välj mellan fyra agenter och infiltrera basen i en finn-och-förgör-operation där du har den ultimata licensen att döda. Konfrontera kringströvande fiendesoldater, spring hoppa, klättra på stegar och använd omgivningen till din fördel. Klättra strategiskt upp för plattformar för att få övertaget, skjut i vilken riktning du vill, kasta granater eller detonera bränslefat för att neutralisera fiender. Ta sedan kontakt med ditt team medan spionhistorien utvecklas i dialog med minnesvärda karaktärer. Ta dig an uppdrag på egen hand eller samarbeta med en vän i ett lokalt co-op-spel!