Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Spela strategifantasyspelet som växer och förändras för varje runda medan det växer på nya sätt med nytt innehåll som förändrar spelandet. Age of Wonders 4:s Expansion Pass 3 inkluderar: Age of Wonders 4: Cosmic Wanderer Segla in i oändlighetens djup med Cosmic Wanderer-paketet! Detta paket är tillgängligt direkt när du köper Expansion Pass 3* och inkluderar unika föremål som du behöver för din resa in i Astralhavets gömda områden! ▪ Ny färdig härskare: Bhajif Erranstar ▪ Ny Cosmic Wanderer-dräkt tillgänglig i falangens anpassningsmeny ▪ Nya hjältekonfigurationer för Champion och Wizard King-härskare ▪ Nya skins i föremålssmedjan: Orbs of the Far Traveller och Staff of the Wanderer ▪ Ny aktiv föremålsinfusion: Cosmic Rescue ▪ Samhällsegenskapen Empire of the Cosmos: En ny samhällsegenskap baserad på en blandning av olika samhörigheter *Detta innehåll kan komma att göras tillgängligt för enskilt köp vid ett senare tillfälle. Age of Wonders 4: Thrones of Blood (släpps den 11 november 2025) Omfamna natten och ta befäl över de fördömdas legioner i Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Stig upp som en mäktig vampysäldste, bygg upp ditt mörka imperium i skuggorna och använd dig av blodmagi för att härska över rikena. Utforska de sollösa länderna med sina floder av blod och skapa pakter med nattens vidunder för att härska för evigt. Innehåller en vampyrhärskartyp, nya volymer och vilda djur samt ett nytt berättelserike som utforskar de gamla vampyrernas ursprung. Age of Wonders 4: Rise from Ruin (släpps kvartal 1 2026) Skapa ett mäktigt rike ur askan i Age of Wonders 4: Rise from Ruin. Res in i Withered Worlds och utforska det ruinfyllda landskapet med nomadkulturen som är anpassad för att överleva och blomstra i ödemarken. Hitta förlorad magi som härjat i rikena och välj att antingen få dem att försvinna för alltid eller att nyttja deras krafter för din egen makt. Innehåller nomadernas kultur, form, vilda djur och magiska volymer, samt nya miljöutmaningar och platser att erövra och utforska. Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages (släpps kvartal 2 2026) Lös mysteriet om kosmos gömda krafter i Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Följ i Athlas berömda Wizard Kings fotspår. Upptäck den hemliga konsten de lärt sig och möt farorna de lämnar efter sig när de gick på upptäcktsfärd i Astral Seas ökända riken. Innehåller nya berättelseriken, nytt berättat innehåll, nya volymer och nya vilda djur.