Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 (PC)
Age of Wonders 4: Expansion Pass 1 innehåller följande: Archmage Attire Magikerna i Magehaven klär sig ståtligt för att representera sina storslagna personligheter och ambitioner. Detta klädpaket låser upp en ny uppsättning plagg som du kan bära i sin helhet eller kombinera med andra föremål. Age of Wonders 4: Dragon Dawn (släpps 20 juni 2023) Tämj kraften hos de uråldriga Dragon Lords i innehållspaketet Age of Wonders 4: Dragon Dawn. Bilda imperier bebodda av reptilundersåtar och använd drakonisk magi för att utveckla folket till drakhybrider från din draktron. Innehåller en ny typ av drakhärskare, en reptilform och nya volymer. Age of Wonders 4: Empires & Ashes (släpps 7 november 2023) De dödligas imperier återuppstår efter förödelsen som orsakats av magikerkungarna. I expansionen Age of Wonders 4: Empires and Ashes får du möjlighet att kombinera magi och stål för att skapa förödande krigsmaskiner som pressar tillbaka Godir ner i Astral Sea. Innehåller en ny kultur, nya volymer, nya alternativ för imperiebyggande och ett nytt berättelserike. Age of Wonders 4: Primal Fury (släpps 27 februari 2024) Kanalisera naturens andar i innehållspaketet Age of Wonders 4: Primal Fury. Skapa raser med hjälp av nya djuriska former och en primitiv kultur. Nya magiska volymer utnyttjar naturens dolda krafter och de mytologiska rikena. Dina omgivningar innehåller nya former av djurliv, varelser och rikligt med resurser. Age of Wonders 4: Eldritch Realms (släpps 18 juni 2024) Expansionen Age of Wonders 4: Eldritch Realms öppnar upp portaler till riken som är fyllda med mystiska under och obeskrivliga fasor. Nya styrkor hotar Godir av Magehavens styre. Nytt berättelseinnehåll, märkliga monster, nya rasformer, magiska riken och platser ger spelet en helt ny dimension.