Age of Wonders 4: Archmage Attire (PC)
Magikerna i Magehaven klär sig ståtligt för att representera sina storslagna personligheter och ambitioner. Detta klädpaket låser upp en ny uppsättning plagg som du kan bära i sin helhet eller kombinera med andra föremål.