WARRIORS OROCHI 3 Ultimate
Den senaste delen i Warriors Orochi-serien utspelar sig i ett parallellt universum som uppstått efter att Serpent King Orochi visat sig igen. Spelare får följa med mäktiga krigare i den taktiska actionspelserien WARRIORS OROCHI. Serien är full av unika inslag, bland annat en originell berättelse med hjältar från Dynasty Warriors- och Samurai Warriors-serierna samt ett stridsläge för tremannalag. Spelare får följa med i den dramatiska berättelsen om WARRIORS OROCHI 3:s många hjältar med nya karaktärer som kan delta i strid och nya scenarion. Utöver det tillkommer många funktioner, bland annat nya handlingar och "Unlimited Mode", ett läge där spelare får slåss i grupper. Allt sammantaget gör det här till det ultimata WARRIORS OROCHI 3.