Ladda ned testversionen nu för att prova på South Park The Fractured But Whole helt gratis! Skapa din egen superhjälte och avslöja South Park-historiens mörkaste komplott! Från Trey Parker och Matt Stone, skaparna av South Park, kommer nu South Park: The Fractured but Whole, uppföljaren till det prisbelönta 2014-spelet South Park: The Stick of Truth. Spelare kommer än en gång axla rollen som New Kid och hänga med South Park-favoriterna Stan, Kyle, Kenny och Cartman i ett nytt helfestligt och galet rollspelsäventyr. Ge dig in i South Parks brottsliga värld med Coon and Friends, den hängivna gruppen brottsbekämpare som bildades av Eric Cartman, även känd som The Coon. Häng med Mysterion, Toolshed, Human Kite och en mängd andra för att slåss mot ondskans krafter medan Coon kämpar för att göra sitt team till historiens mest älskade superhjältar.