DRAGON BALL XENOVERSE
I det senaste Dragon Ball kan spelarna skapa och utveckla sina egna krigare från 5 raser, manliga och kvinnliga och med mer än 450 föremål som kan användas i tävling online eller offline. Skapa den perfekta avataren, lär dig nya förmågor av dina favoriter bland Dragon Ball-karaktärerna. Hjälp Trunks att slåss mot nya fiender för att återställa seriens ursprungsberättelse. Träffa 200+ spelare från hela världen i Toki Toki City hub och slåss med eller mot dem samt tävla i onnlineturneringar!