Detta DLC låser upp allt innehåll i Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition. Upplev det sista kapitlet av Laras ursprung i Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition där hon formas till den gravplundrare hon var ämnad att vara. Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition kombinerar basspelet, alla sju DLC-utmaningsgravar, liksom alla nedladdningsbara vapen, kostymer och färdigheter. Det är det ultimata sättet att uppleva Laras definierande ögonblick.