Clive Barker’s Hellraiser: Revival - Deluxe Edition
Förbeställ valfri utgåva av Clive Barker’s Hellraiser: Revival för att få följande innehåll: - Pistolutseendet ”Labyrinth” - Sågklingeutseendet ”Martyr” Deluxe Edition av Clive Barker's Hellraiser: Revival innehåller: - Närstridsvapnet ”The Nailer” - Hagelgevärsutseendet ”Cenobite” - Basebollträutseendet ”Punisher” - Vapensmycket ”Leviathan” - Digital illustrationsbok - Digitalt soundtrack - Den digitala kortromanen ”Bleeding Hearts” - 80-talsskräckfilmsfilter Upplev ett nytt kapitel i den legendariska skräckserien som aldrig förr. Clive Barker’s Hellraiser: Revival tar överlevnadsskräcksgenren till en ny nivå. Spela som Aidan när han använder den mystiska pussellådan Genesis Configuration för att hjälpa sin flickvän Sunny att fly från Labyrinths övernaturliga inferno. Utnyttja lådans krafter för att överleva ditt avtal med den ökända Pinhead och kämpa mot den fasansfulla kulten Cenobites. En ny berättelse i Hellraisers kanon – Sätt oavsiktligt igång Pinheads ritual att frigöra större smärta och njutning än någonsin förut. Utnyttja lådans krafter – Kombinera Genesis Configurations helvetiska förmågor med en arsenal av jordiska vapen som får de masochistiska fiendernas ben att knäckas och kött att slitas sönder i smärta – eller är det njutning? Kämpa mot oheliga fiender – Ta dig an helvetets alla kräk, avvikare, kultister och infernaliska präster i ett berättelsedrivet överlevnadsskräckspel.