Clive Barker's Hellraiser: Revival
Ett nytt kapitel i den legendariska skräckserien, att uppleva som aldrig förr. Clive Barker’s Hellraiser: Revival når en ny nivå för första persons survival horror-actionspel. Här spelar du dig igenom historien om Aidan, som måste använda kraften från en mystisk pussellåda – Genesis Configuration – till att hjälpa sin flickvän Sunny att fly från Labyrintens övernaturliga helveteslandskap. Utnyttja lådans krafter så du kan överleva uppgörelserna med den ökände Pinhead och strida mot den rysliga sekten som dyrkar Cenobiterna.