Aniimo förbeställningspaket: Avancerad utgåva
Aniimo lanseras officiellt som ett spel som kan spelas kostnadsfritt den 16 september 2026 kl. 10:00 (UTC+8). Det innebär att grundspelet som erbjuds via denna förbeställningskampanj är tillgängligt utan kostnad. Den avancerade utgåvan av förbeställningspaketet innehåller följande spelbelöningar: Speltillbehör: Hundkompis x1 *Tillbehöret Hundkompis är ett exklusivt förbeställningsföremål för Xbox.* Stridspass i spelet: Avancerad följeslagarhandbok x1 *Belöningarna i den avancerade följeslagarhandboken låses upp gradvis allt eftersom handbokens nivå ökar.* *Följeslagarhandboken är ett föremål i spelet. När den hämtats förblir den aktiv till slutet av den aktuella versionen.* *Det följeslagarhandboksexklusiva Prismana Aniimo-ägget kan variera beroende på version. Precis vilket föremål som erbjuds beror på versionen där det hämtas.* Förbeställningsperioden slutar den 16 september 2026 kl. 09:59 (UTC+8).