MXGP 26 - Fox Holeshot Edition
Förboka Fox Holeshot Edition för att få 72 timmars tidig tillgång, 6 exklusiva SCRUB Designz-skins, 5 Fox-skins samt tillgång till MXGP TV! Fox Holeshot Edition ger dig tillgång till 5 exklusiva Fox-skins samt tillgång till MXGP TV* (*kräver att du skapar ett MyNacon-konto före 31/12/2027) EN OFFICIELL REPRÄSENTATION AV MXGP-LICENSEN: Spela som dina favoritförare och tävla på säsongens alla 19 officiella banor i kategorierna MXGP och MX2. Varje kurva, varje hopp och varje sektion av banan har återskapats med oöverträffad precision för att transportera dig rakt in i hjärtat av den officiella säsongen. EN GRAFISK REVOLUTION: För första gången lägger MXGP-serien i högsta växeln med nya Unreal Engine 5. Resultatet? En spektakulär grafisk evolution som omdefinierar genrens standarder. Ljussättningen, texturerna och miljödetaljerna kommer att göra dig mållös. Föraranimationerna, som är smidigare och mer naturliga än någonsin, kommer att få dig att känna dig som om du faktiskt sitter på motorcykeln. BANAN VÄCKTS TILL LIV: BEMÄSTRA DYNAMISK DEFORMATION Detta är DEN helt banbrytande nya funktionen! För första gången reagerar terrängen på varje däckspår i realtid. Gräv djupa hjulspår, skapa nya linjer och bemästra dem. Banan utvecklas ständigt, vilket kommer att sätta din talang och anpassningsförmåga på ett tufft prov, eftersom effekten på fysiken är verklig och du måste anpassa dig till de föränderliga körspåren. SPELKATEGORIER FÖR ATT SKAPA DIN LEGENDA: Fina till dina scrubs och whips i full frihet i Compound, eller jaga den snabbaste varvtiden i Time Trial. Hittat tävlingsinstinkten? Knip holeshoten i ett Quick Race mot ett startfält med 20 vilda förare, och kämpa för att behålla din position över längre eller kortare heat. Lev ut din drömsäsong och säkra den röda nummerplåten (red plate) i Championship-läget. Slutligen, när startgrinden faller i Online Multiplayer, kan du visa hela världen vem som är planetens bästa förare med en global rankningslista.