MXGP 26 - Fox Premium Pack
Denna DLC ger dig tillgång till fem kompletta skins från det berömda märket Fox Racing, bestående av hjälm, glasögon, tröja, handskar, byxor och stövlar. Bemästra loppet och ta hem segern med stil!