Förbeställ
Hitta din väg i Train Sim World 7! Ge dig ut på en ny resa och utforska 3 ikoniska rutter ombord på en rad lok som är lätta att lära sig, men svåra att bemästra: Bege dig till Yorkshires pittoreska kullar med AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK, med Northern BR Class 331 och mer därtill. Gör ett avtryck med extra variation av EMU(elmotorvagnar) när du tar dig fram längs rälsen i NORTHERN BR CLASS 333. Slingra dig fram bland Bayerns låga toppar på spännande fjärr- och regionaltrafik med BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG i DB BR 440 och mer därtill. Accelerera med stil längs tyska höghastighetsräls med det ultramoderna och fanfavoriten DB BR 412 ICE 4! Alla ombord mot Solskensstaten! Upplev för första gången rälsen i Miami, Fort Lauderdale och fler platser med FLORIDA TRI-RAIL, med BL36PH och CSX mer därtill. Geep Duty väntar när du sätter extra utrustning i arbete längs Miamis räls med TRI-RAIL GP49H-3.