Förbeställ
Hitta din väg i Train Sim World 7! Ge dig ut på en spännande resa och utforska 3 varierade rutter ombord på lok som är lätta att lära sig, men svåra att bemästra: Sätt kurs mot norra England och genom Yorkshires pittoreska kullar med AIREDALE och WHARFEDALE NETWORK, med Northern BR Class 331 och LNER Azuma (London nordöstra järnvägs Azuma-tåg). Slingra dig fram bland Bayerns låga toppar på spännande fjärr- och regionaltrafik med BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG i DB BR 440 och mer därtill. Alla ombord mot Solskensstaten! Upplev för första gången rälsen i Miami, Fort Lauderdale och fler platser med FLORIDA TRI-RAIL, med BL36PH och CSX som drivkraft. Upptäck FREIGHT HAULER (GODSTRANSPORTÖR)! Rangera godset till sin destination utan instruktioner eller tidtabeller. Trotsa prognosen med LIVE WEATHER (LIVEVÄDER) – inga två resor är likadana. Med CONDUCTOR MODE(KONDUKTÖRSLÄGE), FREE ROAM (STRÖVA FRITT), CREATORS CLUB (SKAPARKLUBB), PHOTO MODE (FOTOLÄGE) och mycket mer kan du ge dig ut på din resa på ditt eget sätt.