Galactic Vault
Galactic Vault blandar movement shooter och roguelike-action. Bygg ödesdigra vapen i farten genom att kombinera vapenuppgraderingar, underpipmonterade kastare och rörelseförmågor. Slit dig igenom företags försvar, överlev en spridande infektion och bli starkare genom upplåsbara vapen, spelbara karaktärer och djupa färdighetsträd. MOMENTUMBASERAD RÖRELSE Glid, rusa och sprinta med full movement shooter-frihet. Använd handgjorda, vertikala rum för att utmanövrera säkerhetsstyrkor och kedja ihop stilfulla kills. ÖVERLEV INFEKTIONEN En gratis innehållsuppdatering lägger till farfyllda infekterade rum och muterade fiender. Använd ett nytt experimentellt vapen och vänd infektionen mot allt i din väg. BYGG ÖDESDIGRA VAPEN Se ditt vapen transformeras i realtid. Stapla mynningsbromsar, kikarsikten, magasin och charms mitt under spelets gång för att utlösa banbrytande effekter, elementkombor och kaotiska synergier. BRYT IGENOM VALVFÖRSVAR Kämpa mot snabba övervakningsdrönare, tungt pansrade stridsvagnar och hjärntvättade psykopater. Ta ner Vault Captains i flera stadier som kräver precis precision för att överleva. TA TILLBAKA DET SOM STALS Du spelar en före detta VOLT-agent (Vault Operations & Lost Tech) i en tekniksamlande företagsframtid. Uppdraget är enkelt: infiltrera valven, bygg det ultimata vapnet och ta tillbaka det som är ditt. Och lite till.