Galactic Vault - Supporter Pack
Är du en sann VOLT-agent som vill göra det lilla extra? Supporter Pack är det perfekta sättet att visa din dedikation! Att köpa denna DLC stödjer utvecklarna direkt och hjälper oss att kontinuerligt förbättra Galactic Vault. Som ett gigantiskt "tack" för ditt stöd låser detta paket upp 8 exklusiva, glänsande vapenskins i vit marmor och guld. Ditt arsenal har aldrig sett så premiumpaketerat ut! Observera: Att köpa denna DLC är i första hand ett sätt att visa ditt stöd för spelet och dess utvecklare. De skins du emot tar är rent kosmetiska och bara vårt sätt att visa tacksamhet! Denna DLC ger inga spelmässiga fördelar eller påverkan på dina framsteg.