Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors
I en mörk värld börjar ett nytt äventyr. Utforska kartor, levla upp krafter, döda monster och hitta skatter. Från de av någon anledning trippel-BAFTA-belönta skaparna av Vampire Survivors kommer nu Vampire Crawlers: The Turbo Wildcard from Vampire Survivors. Spelet tar spänningen från Survivors och gör den till en hyperaktiv, omgångsbaserad, kortdriven ”blobber” med roguelite-inslag. Bygg helt sanslösa lekar, utforska bekanta grottor ur ett nytt perspektiv och utför brutala kombor. Du kan ta din tid och spela taktiskt, eller rusa igenom omgångarna så fort du bara kan. Resultatet är alltid detsamma – det finns en anledning till att vi kallar det hyperaktivt! Vad handlar det här spelet om? Omgångsbaserat blodbad som spårar ur: Spela kort i stigande manaordning för att utföra kombor, där varje steg multiplicerar nästa korts effekt. Använd jokrar för att förlänga leken och fortsätta till 10, 20, 30… Kan du nå oändligheten? Välj ditt tempo: Du kan ta din tid och spela taktiskt, eller rusa igenom omgångarna så fort du bara kan. Resultatet är alltid detsamma – det finns en anledning till att vi kallar det hyperaktivt! Lekbygge: Samla erfarenhet och levla upp för att få nya kort, öppna kistor för anpassningsstenar och extrakrafter, jaga vapenutvecklingar och åkalla överlevare för att utlösa effektkaskader som pajar hela spelet. Utforskning: Utforska grottvåningar fulla av något som sällan ses i Vampire Survivors: fungerande väggar. Och därtill en massa unika skatter och interaktioner. Hitta spaden för att gräva ner till nästa våning, som säkert svävar bland molnen! Nybörjartips: Prova olika karaktärer – alla förändrar leken. Besök byn efter varje parti och kom ihåg att köpa extrakrafter. Spela kort i stigande manaordning för att utlösa kombor.