Visions of Mana
Visions of Mana är en helt ny titel i den här serien som kretsar kring det heliga svärdet och mana. Huvudpersonen Val och hans barndomsvän Hinna, den nyutnämnda Eldens alm, ger sig iväg på en resa till Manaträdet. Spelets ikoniska livfulla och vidsträckta halvöppna fält innehåller bedårande men fruktansvärda monster, så att du kan njuta av snabba tredimensionella strider med hjälp av elementarkrafterna. Genom sina äventyr med vänner som de träffar på vägen börjar de få upp ögonen för sanningen om världen. Måste vi acceptera vårt öde? En ny ”Mana”-berättelse börjar här när en klassisk fantasyserie återvänder till sina rötter. ▸Färgstark grafik full av karaktäristisk ”Mana”-känsla Karaktärerna reser genom en levande värld som är fylld av andar. ▸Utforska världen Utforska den vidsträckta halvöppna världen som sträcker sig så långt ögat kan se. Ta dig fram snabbt och säkert i miljön med de nya följeslagarna ”Pikuls” ▸Utnyttja elementarkrafterna I det här spelet får du bekämpa fiender med hjälp av vapen som innehåller elementarkrafter. Byt mellan olika klasser och karaktärer för att hitta en som passar din spelstil och upplev strider som har utvecklats både tredimensionellt och strategiskt. ▸ Hisnande och uppslukande ljudspår 100 bakgrundsmusikspår av ett begåvat team av kreatörer som har arbetat med otaliga spår i hela serien. I fältområdena finns interaktiv musik som höjer äventyrsstämningen.