PowerWash Simulator
Lätta på trycket med PowerWash Simulator! Tvätta bort dina sorger med det lugnande ljudet av vatten under högt tryck. Dra igång din högtryckstvätt och spola bort varenda smutsfläck du kan hitta. Bygg upp ditt eget högtryckstvättföretag och lås upp nya verktyg, uppgraderingar och mycket mer – allt för att uppnå den simpla njutningen av att högtryckstvätta skinande rent. DAGS ATT STÄDA UPP KVARTERET Bygg upp ditt företag i Career Mode och genomför en mängd smutsiga jobb runtom i den dammiga staden Muckingham. Här finns inget rätt eller fel. Ingen tidspress eller slutpoäng. Bara du och verktygen du behöver för att rensa bort stressen. Vill du börja från början? Ta det lugnt och spela om dina favoritjobb i Free Play. HÖGTRYCKSTVÄTT OCH CHILL Slappna av, ta det lugnt och spela med dina vänner i samarbetsläget online! Ge din närmaste polare en hjälpande hand i Career Mode, eller plaska runt med upp till 6 vänner i Free Play där ni kan ta er an alla jobb som värden redan har klarat av. HÅLL SMUTSEN BORTA För de som föredrar lite mer tryck så kan du försöka slå dina poängrekord i Challenge Mode! Bekämpa smutsen i olika scenarion: tvätta mot klockan i Time Challenge eller testa din pricksäkerhet genom att använda så lite vatten som möjligt i Water Challenge. ETT RENT NÖJE Graffiti, lort, mossa och mögel. Ingen smuts är för svår för din uppsättning tvättar, munstycken, borstar och förlängningar. Olika smutstyper är olika svåra att få bort, så se till att du använder din utrustning på bästa sätt. Vill du lyxa till det? Då kan du anpassa utseendet med olika tvättar-skins och handskar! AVKOPPLING, GARANTERAD NÖJDHET Från anspråkslösa städgalningar till spelare som verkligen vill smutsa ner händerna, här kan alla komma in i spelet direkt. Ta in den avkopplande atmosfären och det stressfria tempot medan du avlägsnar lort från uteplatser, trottoarer, fordon och parker. Vi blir alla stressade ibland, så luta dig tillbaka, slappna av och spola ner dina bekymmer i avloppsbrunnen. VÄRLDEN ÄR DIN MÅLARDUK Skapa konst genom att städa som du vill. Dina munstycken är dina penslar och kvarteret är din målarduk. Släpp lös din kreativitet och förvandla vanlig smuts till fantastiska konstverk. Dela med dig av dina tekniker och visa dina talanger inom högtryckstvätt och leriga mästerverk!