14 Couch Multiplayer Games
Gör plats i soffan och gör er redo för 14 spel fulla av lokal flerspelaraction! Spela tillsammans med vänner och familj, tävla om de högsta poängen och ta reda på vem som har de snabbaste reflexerna, den smartaste strategin och de starkaste nerverna! Tävla om att bygga den bästa bron, överlev en kaotisk korvstrid, göm er för letarna, rensa överfulla parkeringsplatser eller utmana varandra på kreativa minigolfbanor. Föredrar ni samarbete? Baka och servera bakverk, utforska avlägsna planeter, gräv efter skatter, sköt ett akvarium, kombinera godis och lös pussel tillsammans. Växla mellan tävlingsinriktade matcher och samarbetsäventyr när ni vill. Enkla kontroller gör det lätt för alla att delta, medan olika spellägen, hundratals banor, uppgraderingar, utseenden och utmaningar håller varje spelkväll fräsch. Den här samlingen innehåller: - Dig Deep - Astro Miner - Bridge Race - Sausage Wars - Candivity - Aquarium Land - Pocket Minigolf - Pocket Mini Golf 2 - Run Sausage Run! - Color Water Sort - AMAZE! - Baking Time - Parking Jam - Hide 'N Seek! Ta kontrollerna, välj er nästa utmaning och ta reda på vem som regerar i soffan!