Little Nightmares Enhanced Edition
(Åter)upptäck den första delen i Little Nightmares-serien, nu förbättrad med makalös 4K-grafik och 60 fps. I Little Nightmares Enhanced Edition kan du välja mellan kvalitets- eller prestandaläge för att prioritera grafik eller bilduppdateringsfrekvens beroende på dina önskemål. Få förbättrade visuella effekter, inklusive RTX-reflektioner, vatteneffekter, fler partiklar och volymetrisk belysning. Ytterligare hjälpmedel har lagts till för en bättre övergripande upplevelse. Little Nightmares-spelen har fängslat miljontals spelare över hela världen sedan 2017. Nu är det din tur att försöka överleva det första spelet i den charmigaste serien skräckspel som någonsin gjorts. Du är Six, ett ensamt barn som är vilse i ett enormt metallskepp som kallas Gapet, och du är omgiven av farliga och förvrängda versioner av vuxna. Du måste göra ditt bästa för att fly helskinnad, annars kommer ditt öde bli värre än dina hemskaste drömmar. VAR UPPMÄRKSAM PÅ DIN OMGIVNING Du vaknar i ett fuktigt och mörkt rum. Din enda ägodel är en mässingständare. Du minns inte hur du hamnade där, men det är uppenbart att du är i fara. Bara dina vaksamma ögon och din list kan hjälpa dig att komma därifrån i ett stycke. HITTA EN FLYKTVÄG Den här världen är inte till för barn, men med lite fantasi kan du använda din storlek till din fördel. Klättra på byrålådor och hyllor för att hitta vägar genom Gapet som ett barn kan ta sig fram igenom, men inte vuxna, så kan du sätta dig i säkerhet. I alla fall ett tag ... UNDVIK INVÅNARNA Gapets invånare behöver bara barn till en sak, och det är inte trevligt. Barn som inte vill bli tillfångatagna gör klokt i att hålla sig gömda och förflytta sig försiktigt. Under vissa omständigheter kan en distraktion avleda uppmärksamheten tillräckligt länge för att du ska kunna smita undan. Var försiktig, och ställ inte till för mycket oväsen – invånarna ger inte upp så lätt om de väl har fått syn på dig. SPRING FÖR LIVET Ibland finns det inget annat alternativ än att springa. Om du kan hålla dig vid liv tillräckligt länge för att ta dig till en plats där invånarna inte kan nå dig så kanske du överlever. Kan du ta dig genom Gapet och nå friheten? Six räknar med din vägledning. Lycka till, lilla vän. Sparfiler från Little Nightmares (grundspelet) fungerar inte i Little Nightmares Enhanced Edition (eller tvärtom).