Ni no Kuni II: Revenant Kingdom PRINCE’S EDITION
Låt dig uppslukas av den ultimata Ni no Kuni-upplevelsen med Prince's Edition, som omfattar: - Ni no Kuni II: Revenant Kingdom (det fullständiga spelet) - Spelexpansioner som tillför timmar av ytterligare speltid - Prince's Equipment Package Följ med den unge kungen Evan när han ger sig ut på ett storslaget uppdrag för att grunda ett nytt kungadöme, ena sin värld och skydda sitt folk från en fruktansvärd ondska. Ge dig ut på detta oförglömliga äventyr som suddar ut gränserna mellan animerad film och tevespel. Ni no Kuni II är utvecklat av LEVEL-5 och innehåller spännande karaktärsdesign från den legendariska konstnären Yoshiyuki Momose och ett engagerande soundtrack komponerat av den världsberömde Joe Hisaishi.