REMATCH
ETT NYTT PERSPEKTIV PÅ FOTBOLL Tredjepersonsmatcher: Tackla, dribbla, sikta och skjut. Dyk in i matcherna från ett stämningsfullt perspektiv. Styr en spelare: Observera händelserna, positionera dig, utför taktiken perfekt – varje val spelar roll, och du måste förlita dig på dina lagkamrater för att vinna. Färdighetsbaserad spelmekanik: På en jämn spelplan utan spelarattribut handlar segern bara om spelarskicklighet och taktisk koordination. INTENSIV ACTION OCH DJUP TAKTIK Trovärdig fotboll med arkadstuk: Känn dig som en otrolig idrottare och utför alla ikoniska fotbollstrick. Konstant action: Inga kort, offsideavblåsningar eller pauser… ingen vila. Tillgänglig spelmekanik med mycket djup: Precis som i riktig fotboll krävs såväl precision och snabba reaktioner som perfekt samarbete inom laget för att vinna. EN LAGBASERAD ONLINEUPPLEVELSE Lagbaserade onlinematcher: Rematch är designat från grunden för att spelas med andra spelare online och erbjuder snärtig spelmekanik som alltid känns rättvis. Tävlingsinriktade lägen: Utmana dig själv och dina kompisar om att nå toppligorna. Säsongsinnehåll: Det finns alltid något nytt runt hörnet. Varje säsong har nya spellägen och lägger till nytt kosmetiskt innehåll.