Wreckfest Complete Edition
Den här utgåvan innehåller basspelet Wreckfest och alla DLC-paket från Season 1 & 2! Wreckfest: Rammande racing när den är som bäst! Storslagna krascher, nagelbitande kamper över mållinjen och nya sätt att krossa motståndare! Season 1 & 2 innehåller: - 32 spännande fordon - 20 galna takdekorationer - Bilanpassningspaket med nytt pansar, fälgar med mera 9 av bilarna släpps efter lanseringen av den här kompletta utgåvan.