Retro Rammers Car Pack
Utöka World of Wreckfest med tre klassiska fordon! Wingman: Den stora amerikanska klassikern med stjärtfenor från 1950-talet är det perfekta valet för derbyn och figure 8-banor! Buggy: Den klassiska europeiska designen med en bakmonterad motor känner sig som hemma på banor med mycket kurvor! Radiobil: Karnevalkaos! Världens snabbaste radiobil får dina drömmar att gå i uppfyllelse – kör för fullt! Detta DLC-paket ingår i Season Pass.