Screamer - Green Reapers Customization Pack
Det här DLC-paketet innehåller tre nya anpassningar - en till varje fordon i Green Reapers-teamet och var och en med tre färgvarianter.* Hiroshi, Róisín och Frederic delar ett ambitiöst mål: att skipa rättvisa. Denna beslutsamhet syns tydligt i Green Reapers Customization Pack. Utrusta deras bilar med designer inspirerade av klassiska animefordon härdade genom högoktaniga dueller och rent adrenalin. När varje race är på liv och död gäller det att tänja gränserna och göra det med stil! *Anpassningarna blir tillgängliga när du skaffar fordonet i spelet och kan användas överallt förutom i turneringsläget. Detta DLC-paket ingår i Digital Deluxe Upgrade.