Nidhogg 2
Reglerna är enkla: Ta dig till andra sidan och döda alla som står i din väg. Parera stötar och klyv huvuden, peppra inälvor med pilar och gör mos av hjärnor med dina bara fötter – draken är inte intresserad av rent spel. Nidhogg 2 är uppföljaren till 2014 års indiehit och bygger vidare på det prisbelönta spelupplägget med nya vapen och banor, fullständig karaktärsanpassning och Toby Dixons groteska grafik. Tack vare musik från artister som Mux Mool, Baths, Doeone, Osborne och Daedelus har Nidhogg 2 ett soundtrack så bra att till och med menyerna rockar. Innehåll: - Utmana datorn eller en kompis i strider en mot en. - Kämpa om tronen i turneringar för åtta spelare. - Bemästra fyra särpräglade vapens egenskaper. - Visa din stil med fullständig karaktärsanpassning. - Tio banor som sträcker sig från slott till Nidhöggs inälvor. - Anpassa reglerna med över tio olika spelvariabler. - Gå online med matchning och privata matcher.