NARUTO: Ultimate Ninja Storm
NARUTO: Ultimate Ninja STORM låter spelarna slåss i full 3D genom massiva miljöer. Spelarna kommer att släppa loss mäktiga jutsuattacker, göra akrobatiska undanmanövrar och till och med springa uppför väggar och på vatten när de slåss med sin motståndare om vem som är den bästa ninjan. Spelarna kommer att kunna anpassa sin karaktärs fightingstil och rekrytera upp till två stödkaraktärer för att sätta sin egen touch på händelserna. NARUTO: Ultimate Ninja STORM har remastrats i HD.