Grow: Song of the Evertree
Få dina egna världar att växa och vårda en djupgående naturlig koppling till allt som finns i dem. Se hur dina handlingar gör världen till en bättre plats och återuppliva trädet Evertree i detta fantastiska världskaparspel i sandboxläge, där du både sköter om liv och får uppleva äventyr. Med tiden tynade Alarias världar bort. Evertree, trädet med otaliga världar på sina otaliga grenar, är nu inget annat än en liten planta. Dess prakt har sedan länge glömts bort. Ingen vet hur man ska få det att växa. Men du är annorlunda. Du hör hur solen sjunger i skyn. Du lyssnar på regnets och jordens tal. Du är den sista av Everheart-alkemisterna och din uppgift har förts vidare från generation till generation: skydda Evertree och få det att växa! - Upptäck en livfull och unik värld … i din egen takt - Få dina egna världar att växa! - Träffa nya människor och skapa ett samhälle! - Bygg din drömstad - Ett vackert soundtrack av spel- och animekompositören Kevin Penkin. - Mystik!