DotemuAction och äventyr
Upplev hela TMNT: Shredder's Revenge med det här paketet! Upplev fantastisk pixelgrafik i fullfärg och en Teenage Mutant Ninja Turtles-känsla som tar dig tillbaka till det fantastiska 80-talet. Alla karaktärer, fordon, vapen, föremål och bakgrunder hämtar inspiration direkt från tv-serien från 1987. Det känns som om du har hoppat in i tv:n – med en häftig blandning av grym humor och actionfyllda äventyr! TEENAGE MUTANT NINJA TURTLES: SHREDDER’S REVENGE Bebop och Rocksteady attackerar Kanal 6 och stjäl sjukt häftiga prylar för att underlätta Krangs och Shredders senaste skruvade plan. I TMNT: Shredder's Revenge slåss sköldpaddorna på en rad klassiska TMNT-platser. Hjälp den skräckinjagande kvartetten att klå upp fotsoldater, Triceraton-krigare och klipptrupper hela vägen till Dimension X, från Manhattan och Coney Island till stadens hustak och fuktiga kloaker! DIMENSION SHELLSHOCK Dimension Shellshock introducerar Usagi och Karai som nya spelbara karaktärer samt det nya överlevnadsläget: samla kristaller och res genom dimensioner baserade på flera TMNT-epoker. Våra hjältar måste hoppa mellan dimensionerna och sätta stopp för Shredders onda planer! RADICAL REPTILES En mäktig duo slår sig ihop med Turtles för ännu en häftig upplevelse! I den här sista uppdateringen av Shredder’s Revenge får dina favoritninjor sällskap av två legendariska karaktärer från den klassiska tv-serien från 1987, Mondo Gecko och Mona Lisa, som är redo för sin spelbara debut i ett slagsmålsspel och en efterlängtad återförening med gänget.