GSC Game WorldAction och äventyr
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is the unforgiving FPS survival adventure in a dark science-fiction open world. Scavenge for gear and resources, hunt for wonders, make hard decisions to survive and pave the path through the Chornobyl Anomalous Zone. Ultimate Edition provides all the Deluxe bonuses, including weapon & armor sets and Bonus Side Quest. Ultimate bonuses: Weapons: - Rhino Revolver “Model Competitor” (transferable to multiplayer) - Viper “Monolith” SMG (transferable to multiplayer) - Fora-221 Assault Rifle, “Lullaby” (transferable to multiplayer) - D12 Smoothbore Shotgun, “Margach D12MT” (transferable to multiplayer) Suits: - Ward Exoskeleton “PSZ-21W Shturm” (transferable to multiplayer) Season Pass, granting 2 additional expansions and any future DLCs. Official Artbook and Original Soundtrack Set application.