Sniper Ghost Warrior-serien har fått ett rykte om sig för den stenhårda tolkningen av att vara krypskytt. Sniper Ghost Warrior Contracts & SGW3 Unlimited Edition är ett lika hårt erbjudande för de som vill kombinera det bästa från de två senaste delarna i serien! I Unlimited Edition får du de två basspelen Sniper Ghost Warrior Contracts och Sniper Ghost Warrior 3, tillsammans med massor av DLC som inkluderar dussintals timmar av uppdrag för en spelare, fler vapen och vapenutseenden och alla tidigare släppta bonusar.