MY HERO ONE'S JUSTICE 2
Bonus för att ha köpt föregående spel, MY HERO ONE'S JUSTICE: - Särskilt paket med anpassningsföremål till Izuku Midoriya - Det särskilda paketet med anpassningsföremål till Izuku Midoriya kan släppas senare. Om du vill få bonusen för att ha köpt föregående spel måste du ha sparade data för MY HERO ONE'S JUSTICE. MY HERO ONE'S JUSTICE 2, den helvilda uppföljaren till 3D-arenasuccén MY HERO ONE'S JUSTICE, gör sin hjältemodiga debut! Använd karaktärens quirks maximalt under episka strider mot andra spelare i enorma arenor!