En hänsynslös anstormning av iögonfallande grafik, omgivande ljudlandskap och uppslukande action gör CYGNI till ett nyskapande och innovativt nästa generations Shoot ’em up-spel. Spelupplägg Oavsett om du befinner dig i underläge och är underbemannad, störta dig in i en himmel som kryllar av faror i en sista strid för överlevnad. Välj att dirigera din kraft mellan vapen eller sköldsystem och ta dig an hänsynslösa fiender på marken och i luften. Uppgradera ditt skepp genom att plocka upp ny teknik och bekämpa kolossala utomjordiska bossar i viscerala strider; göra det som krävs för att överleva. CYGNI är ett spännande rymdspel som tar genren till nästa generations spelupplevelse. Upptäck Cygni Primes värld Vid lägret vid lämningarna av en sedan länge förlorad civilisation på planeten CYGNI, decimeras jordstyrkorna av en överraskningsattack från en kraftfull, biomekanisk utomjordisk ras. Som en av de sista piloterna på det sista transportfartyget i flottan, är du den enda försvarslinjen mot det orubbliga utomjordiska bombardementet.