Itorah
Du är den enda människan kvar i en värld full av masker. Vägled Itorah genom en fantastisk värld bebodd av konstiga maskerade varelser. Mänskligheten har försvunnit och Itorah verkar vara den sista i sitt slag! För att avslöja sitt förflutna måste hon ta upp sin högljudda yxa och kämpa sig igenom frodiga skogar, farliga tempel, stormiga klippor och fler handmålade miljöer. Deras oskyldiga kunskapssökande förvandlas snabbt till ett uppdrag för att rädda denna märkliga nya värld från dess största hot: En mystisk pest som hotar att förtära allt. Innehåller: Handgjord kvalitet: Utforska en vackert realiserad värld inspirerad av syd- och centralamerikanska landskap, var och en kärleksfullt handmålad av utvecklingsteamet för att blåsa liv i Nahucans värld. Fluid controls: Njut av en häpnadsväckande mängd animationer som ger ITORAH och hennes fantastiska utbud av förmågor liv i händerna på spelarna. Hederligt gammalt plattformsspel: När hon inte hackar och skär sig fram genom landskapet måste ITORAH hålla sina hopp- och flyktfärdigheter lika skarpa som yxan när hon övervinner allt svårare pussel och plattformsutmaningar. Utmanande bosskamper: Möt Nahucans glupska fauna och imponerande bosskamper Avslöja mysteriet: Är ITORAH den enda människan som finns kvar, och vad hände då med alla andra? Gå till botten av mysteriet med massor av spännande vändningar längs vägen när den modiga unga krigaren kämpar sig igenom frodiga skogar, uråldriga tempel och mer i hennes strävan att rädda Nahucan! Skaffa vänner på vägen: Som det gamla ordspråket säger, ”den verkliga skatten är de vänner vi fick längs vägen”. Möt ett gäng underliga karaktärer som kanske kan hjälpa Itorah på hennes uppdrag. Fängslande ljuddesign: ITORAHs kärleksfullt utformade, dynamiska soundtrack inbjuder till att förlora dig själv i Nahucans skönhet.