Aerosoft GmbHСимуляторы
Autobahn Police Simulator 3 lets you play as a rookie officer who just resumed their position after a serious car accident left them incapacitated for a while. Work diligently and take on missions to become a capable police officer and keep the autobahn safe. Take on new missions with the Off-Road DLC in the expanded story mode and crack your cases with new gameplay mechanics such as evidence checks. In addition to the new story mode missions, „Off-Road“ features an expanded free play mode with a variety of new accidents to respond to. With the brand-new police vehicle designed specifically for off-road navigation, you will be perfectly prepared to venture off the beaten tracks and outmaneuver criminals in the extended car chases. Navigate through off-road terrain and stop perpetrators as they try to evade the law.