Aerosoft GmbHСимуляторы
Get ready for the ultimate law enforcement experience on the Autobahn! The Autobahn Police Simulator 3 – Expansion Pack combines all three DLCs into one action-packed bundle, expanding your duties, tools, and gameplay variety like never before. Hit the road on two wheels for high-speed pursuits, tackle challenging off-road missions with new equipment and a loyal K9 partner, and enforce traffic laws with cutting-edge speed trap technology. Every mission offers fresh excitement, new perspectives, and greater depth to your role as a highway patrol officer. Whether you’re weaving through traffic, navigating rugged terrain, or monitoring speeding drivers with precision technology, this expansion pack delivers the most dynamic and immersive police experience yet.