Circuit Superstars
En simulator möter arkad i ett Top-Down-racingspel av racingfans för racingfans. Spelet hyllar generationer av motorsport med fokus på körning med fantastisk känsla – men med högt skicklighetstak som får dig att jaga din perfekta linjen lopp efter lopp. Känn spänningen i racingens hantverk och strategi och bli en Circuit Superstar! TAKTIL MODELL FÖR KÖRKÄNSLA Känn när däcken greppar asfalten när du passerar start-/mållinjen och kastar dig in i första kurvan med skrikande bromsar! SPÄNNANDE PLATSER OCH ANPASSNINGSBARA FORDON Tävla på 32 banor på 15 spännande platser i 14 olika fordon som alla har egna unika modeller för körkänsla. Anpassa bilar och förare med olika färgmönster, hjälmar och segerfiranden! DEPÅSTRATEGI Däckslitage, bränsleförbrukning och skada i Circuit Superstars utmanar dig att dynamiskt välja strategi för depåstoppen under loppet. UTMANA DIG SJÄLV OCH DINA VÄNNER HEMMA ELLER TÄVLA MOT RIVALER ONLINE Erövra rankningslistorna i veckovisa tidstävlingar och tävla mot 5 olika svårighetsgrader av AI i enspelarläget. Skapa dina egna tävlingar och turneringar, spela mot AI eller med dina vänner i flerspelarläge lokalt och online eller kör speciellt utvalda onlinelopp med upp till 12 spelare från hela världen!