Full Restore - Ambition Record
Add-ons may not be reflected correctly on the PC version. The issue is under investigation. Thank you for your patience. Restaura todo o HP/MP de todos os personagens após a batalha. A posse deste item pode ser confirmada na secção Option no menu.