Zestaw Cyberpunk 2077 + Widmo wolności
Wyposaż się w kompletny zestaw przygód w świecie Cyberpunka 2077, na który składają się podstawowa wersja gry wraz z dodatkiem fabularnym! Rozpocznij swoją drogę na szczyt jako V, uzbrojony w cybernetyczne ulepszenia najemnik, i zbuduj swoją legendę, wykonując każde zadanie, jakie Night City ma do zaoferowania. Zestaw zawiera: Cyberpunk 2077 — pełne akcji i przygód RPG w otwartym świecie, którego akcja toczy się w najbardziej niebezpiecznym mieście mrocznej przyszłości. Wspinaj się po szczeblach najemniczej kariery i odkryj tajemnicę najpotężniejszego wszczepu w Night City w towarzystwie wyszczekanego rockerboya Johnny’ego Silverhanda (Keanu Reeves). Widmo wolności — nowa przygoda w Cyberpunku 2077 w klimacie szpiegowskiego thrillera. Zanurz się w zawiłą intrygę, w którą zamieszani są przedstawiciele najwyższych kręgów władzy i brutalni najemnicy trzęsący czarnym rynkiem. Wraz z tajnym agentem Solomonem Reedem (Idris Elba) walcz o przetrwanie w rządzonej przez bezwzględnego watażkę dzielnicy Night City — to komu zaufasz, zadecyduje o wszystkim.