The Grinch: Świąteczne przygody - Wesoła i psotna edycja
Czyżby Grinch pokochał Boże Narodzenie, czy tylko udaje? Hmmm. Zwiedź ponownie Ktosiowo w Merry & Mischievous edycji gry Grinch: Świąteczne przygody. Zjedź na desce z jaskini Grincha na górze Crumpit, ślizgaj się przez las, a nawet skocz na spadochronie nad wioską, by szerzyć świąteczną radość. Jeśli czujesz się grinchowato, dołącz do Grincha i Maxa w tajnej misji kradzieży prezentów. Myślisz, że możesz pomóc jego sercu urosnąć o trzy rozmiary? A może pomożesz mu zorganizować świąteczną ucztę dla Ktosiów. Pokaż im, że Grinch się zmienił, zbierając jedzenie w zaśnieżonym Ktosiowie. Uważaj tylko, by go nie zgubić. Dzięki fajnym gadżetom do odblokowania, takim jak strój Świętego Mikołaja, plecaki odrzutowe, a nawet nowy spadochron dla Maxa, pokonasz przerażające pająki, blaszanych żołnierzy i niezbyt miłych piernikowe ludziki. Zdobądź nagrody w postaci układanek i spersonalizowanych akcesoriów, aby Grinch i Max mogli wykonywać misje w dobrym stylu. Czy Grinch uratuje czy ukradnie święta? Odkryj na nowo prawdziwe znaczenie świąt i pracujcie razem, aby przypomnieć Grinchowi i Maxowi, że od początku pasowali do innych.