Schoolboy Escape - Xbox Edition
Znów zostałeś uziemiony z powodu czegoś zupełnie niesprawiedliwego, ale Twoi znajomi idą dziś wieczorem do salonu gier i NIE MOŻESZ tego przegapić! W Schoolboy Escape wcielasz się w sprytnego nastolatka z talentem do kreatywnego rozwiązywania problemów, który musi opracować idealny plan, aby wymknąć się na wieczór pełen zabawy, gdy dom jest w stanie najwyższej gotowości. Główne cechy: Opanuj sztukę odwracania uwagi: Twórz sprytne dywersje, wykorzystując codzienne przedmioty domowe, aby odwrócić uwagę od drogi ucieczki. Nawiguj po dynamicznych zabezpieczeniach: Członkowie rodziny mają unikalne schematy patroli, obszary skupienia i poziomy świadomości, które zmieniają się w zależności od Twoich działań. Przekształcaj zwykłe przedmioty: Zamień piloty, zabawki, sprzęt AGD i inne przedmioty w zaawansowane narzędzia do realizacji Twojego mistrzowskiego planu ucieczki. Wiele dróg ucieczki: Każde wyjście oferuje inne wyzwania i możliwości – od okien sypialni po drzwi do piwnicy. Strategia czasu rzeczywistego: Czas jest najważniejszy! Jeden źle położony przedmiot lub źle wymierzony ruch może sprawić, że wrócisz do punktu wyjścia. Eskalacja wyzwań: Przechodź przez coraz bardziej złożone scenariusze, wymagające wieloetapowych planów i perfekcyjnego wykonania. Swoboda w okolicy: Ucieknij, aby spotkać się z czekającymi przyjaciółmi i cieszyć się bonusowymi minigierkami zręcznościowymi w nagrodę. Od prostego skradania się po rozbudowane, wieloetapowe plany godne hollywoodzkiego napadu, Schoolboy Escape zamienia codzienne życie na przedmieściach w niesamowitą przygodę z rozwiązywaniem zagadek! Twoi przyjaciele czekają, automaty wzywają – czas udowodnić, że jesteś geniuszem psot!